DOOR ONS, VOOR JOU


Waarschijnlijk heb je op jouw website al een duidelijke uitleg staan over wat jouw bedrijf aanbiedt en hoe dit in zijn werk gaat, maar interesseer je hiermee wel jouw hele doelgroep? De een doet het liefste informatie op door te lezen, de ander door een video te bekijken en weer een ander vindt luisteren het prettigst.  Door te variëren in de vorm waarin de informatie wordt aangeboden, kan een groter publiek worden aangesproken dan wanneer er slechts gebruik wordt gemaakt van één informatiedrager.                 

Video marketing is het inzetten van een online video om je publiek te vergroten, interesse te wekken en potentiële klanten te bewegen tot actie. Kies voor videomarketing als je jouw doelgroep op een dynamische manier kennis wil laten maken met jouw bedrijf. Jouw video brengt een boodschap over op de kijkers, je moet natuurlijk nadenken op welke manier je deze boodschap wilt overbrengen zodat het past bij jouw doelgroep. Kies je voor een humorvolle en speelse video, of is het aantrekkelijker voor jouw doelgroep dat iets duidelijk wordt uitgelegd door experts?            

 Nick Maarsen

 

"Emotie, kippenvel en verbazing. Dit zijn de drie dingen die continu door mijn hoofd spelen wanneer ik een camera in mijn hand heb. Elk shot moet een 'wauw' factor hebben, anders ben ik niet tevreden. ”